فرزندم

جشن تو لد پيامبر ص

1392/10/25 13:52
نویسنده : بابا
103 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها من مى خوام ىه غصه ى خوشکل برا تون بنوىسم اماده ا ايد؟؟

اسم غصمون جشن تو لد پىامبرص:

بى بى مرا صدا مى کند:پاشودخترکم!چقدر مى خوابى؟امروز مى خواهم شيرينى بپزم. فورى چشم هايم را باز مى کنمو مى پرسم :شيرىنى براى چى؟)) 

بى بى کنارمن مى نشيند و مى گويد:((براى اينکه فردا تو لد پيا مبر است .تو هم بايدکمکم کنى .باهم شيرينى بپزيم و مى بريم مسجد .چون امشب توى مسجد 

جشن تولد پىا مبر ص است.))از  جام مى پر م و بى بى را مى بوسم :((آخ جون !جشن تو لد!))بوى شىرينى توى خانه مى پيچىد بى بى يک دانه شيرينى به من 

مى دهد. مى خورمو صلوات مى,فرستم.

نزديک اذان مغرب سينى پر از شيرينى به من  مى دهد و مى رويم به مسجد .مسجد شلوغ است. همهجا چراغانى است. شربت وشکلات مى دهند.من هم شيرينى

ها را پخش مى کنم واى امشب چه شب قشنگى استماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
1 بهمن 92 15:44
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم
ليلا
31 تیر 94 9:37
با سلام دوست عزیز. وب زیبایی دارید. خوشحال میشیم به وبسایت ما هم سر بزنید. منتظر نظرات زیبای شما هستیم. یاحق.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فرزندم می باشد